Yesterday...


Ja igår var tia Claudia här på besök under kvällen, vi snackade en massor och hade det super mysigt! Hon tog med sig presenter till mina små troll hahaha. En skit söt tröja och leggins till Emi och till Niko ett par fina shorts. Tack så mycket tia linda...siempre tan preocupada tu <3 We laaaaav uuuuuu

Vi pratade om att träffas på lördag för att grilla och umgås med la familia... Älskar att umgås med er, min familj ni är bäst ska ni veta.


Här kommer några bilder från igår















Och sen över till något annat..igår var jag på medborgarkontoret för att ändra inkomstföhållade eftersom jag ska vara hemma med Emi så har inte Nikolas rätt att gå på dagis lika länge som förr..vilket jag tycker suger! han har rätt till 15 tim i veckan vilket är INGENTING typ 3 tim om dagen och ...han hinner inte ens vara där och så är han hemma igen, tycker synd för att han vill vara där mer. Men sen så gjorde tjejen där ett undantag och vi kom överens om att han kommer få gå 35 tim i veckan på dagis...och det gjorde mig jätte glad för då kommer chancho hinna att leka mer med sina kompisar leka av sig ordetligen och hinna sakna oss oxå...det är ju inte så kul för han att bara va hemma med mig och Emi hela tiden..el tambien se abure. Aja så det var en skit bra nyhet :)


Idag ska vi ut och leka och mysa under solen.. hoppas vädret fortsätter lika bra som nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0