Heluuuu



God morgon Sverige!! vet ni jag saknar min kameraaaa...den är hos patty! dumma jag hade glömt den som vanligt. Så ni får klara er utan bilder ett tag :P

Idag är vår första dag själva!!!!... jag blir typ skraj att jag inte ska klara av 2 barn ensam.. utan Tomas! hahah nä men det ska väl gå bra hoppas jag :)




Tomas började jobba idag..känns ganska tomt hemma och vi saknar han <3 buuuuuh , aja men det är sånt som måste göras han kommer säkert förstå och känna samma sak sen när han ska vara pappaledig. Men han var oxå lite ledsen ville inte lämna sina älsklingaaaaaaar :P


Vi har inga speciella planer idag.. det är så fult väder ju.. fan va trisst! kanske Emi ska joina mig och börja kolla på mina comedias som jag förresten ligger fett efter med...



Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0