Hej Igen..

Har inte haft lust att blogga....vet inte rikigt vad jag ska skriva?... det ända jag tänker på är att jag vill att bebisen kommer snart... och om jag längtade mycket för 1 vecka sen, Då kan ni inte fatta hur det känns nu. 1 dag känns som 1 vecka... jag försöker göra saker för att distrahera mig under dagen ...men som sagt inte mycket saker hjälper. Jag går ut...leker med niko, tar promenader, går till biblioteket..läser massor med böcker... men sen da.. halva dagen har bara gått. Uft det är jobbigt ska ni veta... att längta efter något så mycket. Man blir super ivrig. Aja nu kom jag precis tbx hemifrån mina fötter är super svullna...ska ta och vila en stund, sen städa lite hemma. Hoppas ni får en fin dag.. Puss



VI VÄNTAR PÅ DIIIG <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0