:)



Idag var jag med niko på barnvårdcentralen på hans 4-års kontroll... allting gick super bra och de sa bara positiva och bra saker. Hans syn och hörsel är super bra... jag bad ju de kolla hans hörsel extra noga bara för att niko pratar väldigt högt.. väldigt! hahaha men de sa att hörsel var det absolut inget fel på utan att han pratar bara högt.

Synen var oxå bra han kunde se ända längst ner på den där lilla tavlan man tittar på med en såndär piratgrej till ögat... Kvinnan var typ suuuuuper impad för att Nikolas kunde hela alfabetet i hans ålder vilken hon sa är väldigt ovanlig och att han kunde räkna till 27 haha... super intelligent sa hon. Så bara bra saker! MIN PLUTT ÄR EN RIKTIG DUKTIG POJK :D <3 sååå självklart är detta super kul att få höra som mamma!


Efter det drog vi vidare till Patty och softade där typ hela dan, vi snackade en massor umgick med min fina prinsessa Sofiii.. ÅÅÅÅh du har blivit så stor och duktig älskar henne nya "ljud" hon har lärt sig!

Nu sitter jag här och är heeeeelt slut... uuuft ONT i ryggen,fötterna och magen usch!

Aja hoppas ni har haft en bra start på veckan!



HARE BRA HEEEEEJ





// GRAVID OCH TRÖÖÖÖÖÖTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0