Emilia Patricia Johansson



Så ska min lilla princessa heta.. det har vart mycket snack om vad lilla Emi ska heta i mellannamn och vi har verkligen inte hittat nåt fint som passar..eller tyckt om, sen så sa Tomas att hon ändå skulle ha hans efternamn och att han tyckte jag skulle hittat ett namn som betyder nåt..typ som en familjemedlems namn...


Och så valde jag Patrica.. min syster, mitt allt <3! jag vet att min dotter kommer bära på ett namn som betyder bara kärlek för mig.. och henne nu oxå! Du är världens finaste moster patty ska du veta! VI ÄLSKAR DIG!








Kommentarer
Postat av: patty

Åh mi princesita linda, jag är så lycklig och stolt :D och tacksam, det är en underbar regalito till mig <3



Du är...ni är...också mitt allt <3 vet inte vad jag skulle ta mig till om du inte fanns min älskade lillasyster :) nunca cambies...i love u

2011-05-17 @ 23:08:00
URL: http://patitas.blogg.se/
Postat av: Ariann

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2011-11-18 @ 07:32:04
URL: http://ariann.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0