Alla har jobbiga dagar...

Tjabba!


Har fan inte haft någon tid alls att blogga...mycket att göra städa slänga massa skit osv här hemma, är det någon grej alla har? skit många som jag känner som har fått den här städrycken.. hahaha


Iaf igår var det en tuff dag..uft jag vart helt stressad från morgon till natten.. först börjar dagen med att Niko försover sig jag försöker väcka och väcka han men han nadaaaaaaaaa ingen rörelse ens...från kl 8 till kvar i 9 försökte jag väcka han... niko ska va på dagis kl 9 fattar ni vilken stress... Han ska hinna klä på sig, äta frukost borsta tänderna och allt det här brukar han alltid göra själv, men just igår kunde han inget! Jag skulle hjälpa han med ALLT! Stakarn måste vara någon "jag vill vara bebis" grej.

Så jag håller Emilia och ger henne mjölk med ena handen och med andra försöker att klä på Nikolas...

Det slutar med att vi kommer till dagis 09.25.. knas... ajaaa


Under dagen.. var det upp och ner med Emilia... hon kan ej sova i lung och ro verkar det som.. så jag testade 100 grejer men inget fungerade.. sen testade jag ge henne lite mer mjölk och då vart det lite bättre på en gång. Ska testa ge henne lite aguita de manzanilla emellan hennes mjölk pauser. fårse hur det går..


På kvällen vart det knas ... vid 20.20 efter att vi la Niko för att sova började han gråta och sa att han hade ont i ögat.. så jag tog med mig han till toan för att torka av han... men nej sen började han skrika och gråta.. så jag tog han till köket för att han skulle få i sig lite vatten.. han drack ett glas och det slutade med exorsisten grejer!! Det började spruta spya ÖVERALLT! WAKALAAAAAA






STAKARS FAAAN.. TYCKTE SÅ SYND OM MIN NIKO :(((


Sen torkade vi av han ordentligt och la han, kramade, pussade och sa godnatt... men sen gick det 30 min och vi hör hur han skriker och gråter, vi springer till han rum och där ligger han full med spya överallt igen! på sina nallar, kuddar, täcke, håret, klädernaa offfttt allt. SÅ SYYYYYYYYND :((








Det var en jobbig Dag och natt... men jag hoppas verkligen han mår bättre idag min lilla niko <3 Mår så dåligt när jag ser att han mår dåligt...skulle vilja ta bort allt illamående och smärta och ta det själv.


Aja så förutom detta har jag inte så mycket att skriva om just nu.




HARE BRAAAAAAAA





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0