5 Maj



Tja god morgon på er!


Igår hade jag ett par super jobbiga jag vill dööö värkar.. hahaha nej men det är sant, kändes typ som att man höll på att bli kuttad därnere. höll på sådär i lite mer än 1 timme....sen gick det över. I samband med detta ringde jag mamma för att säga godnatt... kanske inte så bra, hon ändrade till massa status på facebook om att snart skulle bebisen komma.. hahahahahaha så alla gick runt och trodde att jag ska typ föda.


MEN ni ska veta att när det väl är dax så lovar jag att säga till!!!!  ;)


Så vad händer idag? Jo själv ska jag bara ta det lungt..hade bjudit syrran och hennes lilla family hit men hon verkar må piss idag oxå! Dumma migrän.. Krya på dig <3

Så jag ska va hemma och kolla på film...kanske några comedias oxå..hihi samt senare handla lite mat hem.

DE säger att vädret blir bättre till imorn! vad tror ni? Hoppas då kanske bebisen vill komma :P


HARE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0