MY DAY...MY WAY





Idag flög tiden förbi
...jag vaknade klockan 6.00 verkligen uppe med tuppen..fyyy..

men sen utan att ens märka det var klockan 15.15 och jag var sen med att hämta Niko...




Så vad har jag gjort idag?

* 07.00 började min träning som bestod av massa ben/lår övningar samt rumpövningar

* 08.00 Fixade frukost till Niko, duschade och lekte polis och tjuv haha

* 08.30 Fixade mjölk till Emila. bytte blöja och sen tog på henne de fina kläder hon fick av sig tia Patty ( bilder kommer sen)

* 09.00 Lämnade Niko på dagis

* 09.15 Började min 1 timmes långa promenad till Fittja fram och tbx.

* 10.30 Framme i Hallunda centrum. Handlar mat till idag + lite gottigott till grisarna hemma :P

* 11.00 Kollade på det lilla jag han se av våra bästa år , blöjbyte, matning och siesta för lillan ännu en gång

* 12.00 Emi vaknade och hade tråkit så hon joinade mig ...vi kollade på 2 avsnitt av min comedia EL LABERINTO DE ALICIA ahhhahhaha

* 13.00 - 15.15  Städade alla våra kläder..alltså mina,Nikos och Emis. rensade bort allt onödigt från garderoben.

* 15.15 Sen sen sen... springer ner till dagiset

* 15.30 Tittar på tecknat med niko...lilla kycklingen dåra

* 16.00 Lagar mat

* 17.00 Min Husband kommer hem, vi käkar och snackar om dagen.

* 18.00 Sitter och kollar på massa reklam..och kolla om man kanske ska köpa en Dolce Gusto som är tydligen på halva priset! ENDAST 400 kr.. väldigt lockande erbjudande...har ju velat ha en sån länge.

* 18.30 Sitter och skriver detta onödiga inlägg om min vardag som 2 barnsmamma/fru.

* 19.02 Nä nu ska jag ta en cigg och dricka kaffe!

* 19.17 Ops hade glömt bort att spara och publicera..haha







SÅ det var min dag det ! :P




Kommentarer
Postat av: Patty

Duktiga Dääänniiii <3 lav juuu

2011-06-13 @ 21:23:56
URL: http://patitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0