Tråkdag!


Så borde måndagar heta....


I helgen har vi inte gjort så mycket... i vanlig fall brukar vi göra en massa roliga saker med barnen dra ut vad som helst, men så var det inte nu....jag pallade faktisk inte göra ett skit! precis som jag skrev innan. Kul att det finns alltid fint folk som palla komma och hälsa på hahaha.
Nä men jag har ju haft så ont i magen och svanken att jag trodde jag skulle föda igen eller nåt! haha nä men jag fick ju min "första" mens nu efter förlossningen. Odetvadeeee


Så Måndag idag... både Nikolas och Emilia är super förskylda uuusch...Emii har svårt att andas :(( och på Niko rinner det bara snor i floder haha ussch, Nä de ska bli bättre snart!


Jag har lovat Niko att vi ska till bibblan en stund senare...ja stakarn han blir så utråkad annars..han är så van att alltid leka eller göra något på dagis... + att jag älskar biblioteket skulle kunna bo där :D <3




Igår när jag kolla runt på lite mobiler hittade jag detta... En kopia på Iphone


Det heter tan tan taaaaaaaaaan


HIPHONE! hahahhahha och så här ser det ut, ganska lik faktiskt om ni frågar mig.




OCH HÄR EN JÄMFÖRELSE MED IPHONE




Sen har de en som heter Hiphone mini, den skulle jag lätt tänka mig att ha! :D




Rosa eller röd såklart, tror jag skulle välja röd! Älskar rött!



Grymt va?


Ha en bra dag byeeeeeeee!!

Kommentarer
Postat av: Patty

Hahahaha hiponen som Lindas styvpappa säger :)

Dom va snygga, kvalitesmessigt tror jag dock att dom suger :p

2011-06-21 @ 14:59:23
URL: http://patitas.blogg.se/
Postat av: Pauli

köp 2 för en.. så kan jag få en :D jaja... hip hip borde den heta hip hip phone... HAhhaha :P ääähhh Hur e det kusin??

2011-06-21 @ 20:30:15
Postat av: Pauli

köp 2 för en.. så kan jag få en :D jaja... hip hip borde den heta hip hip phone... HAhhaha :P ääähhh Hur e det kusin??

2011-06-21 @ 20:30:20
Postat av: dani

HAHAHA JOOO det är bara braa vettu" när ska du komma o sova hos mig daaaaa

2011-06-27 @ 07:29:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0