Tisdag...

Igår så hade det vi super skoj här hemma med barnen. Dagen började med att lulo kom förbi vid 11 men min fina Sofii för att lämna henne med oss, vi skulle vara barnvakt till prinsessan...hennes mamii jobbade och lulo behövde gå göra ett ärende. Först när syrran frågade var jag lite nervös, jaaah ba hmm 3 barn på samma gång hemma hos mig? katastrooooooooooof... hahaha

Men faktiskt inte! ALLT gick jätte bra Sophia var skit duktig och snäll...jag var nog mest orolig att hon skulle sakna sin mamii för mycket..men jag tror faktisk Patty saknade henne mer.. hahahahah


Hon åt,sov lekte jätte bra och blev skit glad så fort Niko kom hem.. Sophi älskar Niko.. haha hon vill följa efter han överallt. Emii umgicks lite med sin kusin oxå, de låg båda 2 Emis säng och kollade på varandra...annars sov hon bara som vanligt :P



























Patty var så glad när hon kom...äntligen fick hon träffa sin sofiiiiiiiiii <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0