Skansen...

Igår var vi på skansen med våra familjer... jag och syrran dåra. Vi hade skit mysigt och kul... ganska skönt måste jag säga att det bara var vi! Ta inte illa upp ni andra hahah men det är inte ofta (aldrig) som jag får min syster för mig själv :)

Jag hade saknat att umgås med min patty <3

Niko hade skit roligt sprang fram och tillbaka mellan djuren,tågen och karuseller, ja det var allt han pratade om :P




Bilder kommer här!













































Och det var det! :P .. finns 1000 bilder till men pallar inte ladda upp allt.

Hoppas ni har haft en fin helg. Xauuuuuuu

Kommentarer
Postat av: Patty

Åh jag hade jätte kul med er <3 och jag hade också saknat att ha egentid med dig :)



Vi älskar er fam. Johansson :)

2011-06-06 @ 21:48:05
URL: http://patitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0