Sista veckan...



Nu är det bara 5 dagar kvar till att min man går på semester! Yeeeeeeeei :D


Ja ni vet sen så väntar en lång höst/vinter med massa skift och mindre mkt mindre tid tillsamans...men men


SÅ vi ska njuta så mycket vi kan de här 4 veckor långa semester...hoppas bara vädret är på vår sida vi behöver mkt sooooooooooool till Sverige!




Sådetvade om vad jag längtar till :P



Annars har vi inte gjort så mycket.. här kommer en lite uppdate på vad som har hänt.


Fre - Firade svensson Midsommar med Tomas familj...kan säga att jag hade skit kul! kändes lite ovant sådär men som sagt det ända jag har firat i mitt liv är Midsommarlatino haha. Men nice var det.. alla skrattade,drack,umgicks...käkade tårta och sjöng smågroderna.


Lör - Slappade hemma hela dagen.. kollade på Twilight filmerna som jag ej hade sett! (jag vet fett efter) haha


Sön - Firade min fina morfar som fyllde år <3 . Så myyyyyys det är att umgås med familjen me love it <3





Ja och idag har jag vart vaken sen klockan 5.30 haha katastrof. Tomas gick faktisk upp extra tidigt bara för att jag skulle kunna sova ut..men det är SÅ JÄVLA TYPISKT att jag ändå vaknar och ej kan somna om. Tack ändå min fina man <3. Nu har jag oxå betalat räkningarna så det är jävligt skönt att ha fått det gjort.


Hur ser dagen ut? inte en aning. Nu ska ju Niko ha semester i 8 veckor hahaha så jaaa ni sitta och slappa hemma går inte! fårse hur vädret ser ut lite senare.. Hm undrar vad kusin Sindy ska göra..borde ju passa på att umgås massor med henne nu när hon är ledigt. I miss Chinchong <3


OHHH kaffet är slut! måste sätta på mer. Jag måste vara den ända människan i världen som är vaken så tidigt när sina barn ligger och feeeet sover.... hahaha JUUUUP thats meeee




HA EN BRA MÅNDAG! HARE BRA HEEEEEEJ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0