Yeeeei



När jag var gravid blev mina händer hemskt svullna och redan när jag va gravid i sjätte månaden var jag tvungen att ta av mig mina ringar för de tryckte för mycket, aja vad ska man göra... tar väl på mig de efter jag har fött tänkte jag men nej neeeeej i 2 JÄVLA månader har jag krigat för att få på mig de...och det gick inte var fortfarande för tjock och hade fula korvfingrar men NUUUUUU får jag på mig de!!!



FATTAR NI DET :D JAG TESTADE OCH FICK IGENOM BÅDE FÖRLOVNINGSRINGEN OCH VIGSELRINGEN...WOHOOOOOOOOOOOO





Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-20 @ 00:19:52
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0