Today...






Idag blir det shopping nu på morgonen... massa saker som måste handlas till Nikolas.. så vi passa på nu på morgonen eftersom vi vill utnyttja hela dagen med att vara ute i solen senare... ja ni man vet ju aldrig sen när det blir sol igen.

Igår gick jag och hämta ut mitt gymkort för att börja träna på fitness 24/7. Jag är as peppad...jag ska börja träna idag på kvällen, önska mig lycka till :)

Aja nu ska jag hoppa in i duschen..börja fixa mig och så, funderar på att ringa Lulo sen när vi är klara för att kolla om han vill hitta på nåt.. i miss sofi <3


TJARÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: pauli din snyggaste kusin :D

lycka till :D

2011-07-09 @ 01:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0