Svett svett svett!




Det är super tufft för att mig att gå upp 06.30 varje dag för att träna... har aldrig vart en träning människa..ALDRIG! Jag har aldrig tyckt om att träna, jag är för lat för sånt! tycker liksom inte det är kul heller... hahaha men fan nu var det dax att skapa ändringar. Jag kan inte bara gå runt och tjata om att jag inte tycker om hur jag ser ut efter min graviditet blablabla om jag fan inte gör något åt saken HALÅÅÅÅ!!!


Så nu är jag en KRIGARE jag går upp varje dag..medans min man och mina barn feeeeet sover. Men skitsamma jag mår bra...känns underbart varje dag när jag går därifrån och är stolt som faktiskt inte bara har gett upp..som jag faktiskt gör när vissa saker är jobbiga helt enkelt!



För varje dag är jag bara mer och mer peppad... Nu ska jag se till att pressa syrran oxå... hon är ingen träninsmänniska heller... eller egentligen ingen "jag går på gymmet" tjej. Men NEEEEEEJ ändringar! VI SKA BLI SÅNNA SOM ÄLSKAR ATT GÅ TILL GYMMET för att bränna fett och må bra ;) hahahha





AJA NU SKA JAG DUSCHA AV ALL ÄCKEL SVETT SOM RINNER HÄR! hahahah


HA EN CHILL FOMINGOOOOOOOOOOOOO! PIIIIIIIIIIZ OUT <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0