O.O.P


Skön helg med massa träning har det vart... blivit helt slut efter varje pass i helgen! men det känns jätte bra :D


Igår var vi på Maxi och handlade kappslar! jag saknade mitt kaffe <3


Idag blir det full rulle med 2 barn hemma och jag ENSAM så klart! och så kommer det vara fram till November när jag ska börja jobba. Hur det kommer gå... vette fan alltså önska mig lycka till....hoppas jag inte kastar mig själv från balkongen eller nåt hahaha.

Grejen är att Niko kan inte ens gå på dagis och jag tycker så synd, han saknar sina kompisar och leka på dagis :(

Idag ska vi kanske till Fittja  och träffa Lulo och Sophi men om de inte kan ska jag kolla vad mormor gör!





Aja hare så bra CHAOO PESCAOOOOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0