Onsdag... 2011/04/20

Idag började dagen väldigt bra.... jag kunde sova lite längre än vanligt oxå :P

Klockan 11.30 ungefär går jag och möter upp pame i centrum, hon följer med mig o handla...strax efter det rör vi oss mot mig. Tanken var att vi skulle sitta ute men vid den tiden var det super molnigt. Vi hade det trevligt här ...och pratade och pratade en massa.

vid 15.30 går jag ner till dagiset och blir VÄLDIGT arg på personalen som har tappat bort Nikos jacka...ingen jävel visste vart den var. Ahhhh och vi hade brottom... efter att vi leta och leta och leta och letaaaaaa.. så sa jag till henne att vi ska dra för vi har brottom.... men när vi kommer tbx vill jag att hon har hittat jackan!

Vi hinner inte gå så långt så hör jag att hon springer fram tills och och säger.. jag hittade den! Ajaaaa
Efter det skyndade vi oss till centrum för min stora pojke skulle på sin första tandläkarbesök :D
Det gick bra och de sa att han hade jätte fina tänder..han va så duktig han <3



Efter det så sätte vi oss ute och käkade glass!



Niko med sin glass....som hade en smile gubbe? haha skumt!
nåt nytt tydligen..





Och den här goda åt jag :D







Det var min dag iaf! SAYONARAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0