Sååå besviken....


Hur kunde sakerna gå så långt? var det du eller var det jag? Klart det var du ALDRIG kommer jag tänka annorlunda! hur mycket du än försöker vrida och vända på saker.

Efter det du skrev är jag super besviken på dig! hur kan du sjunka så lågt att du spottar på mig..leker offer och tycker synd om dig själv när du vet att du startade allt det här. Vad vill du nu? att folk ska säga aja du försökte iaf? eller hålla med dig i något av det du skrev? Du är en sån person som skriver och säger saker så att du ska bra ut som person... inte för att saker och ting kommer från hjärtat eller från en äldre vänskap. Jag visste att sakerna var twistade mellan dig och mig men inte trodde jag det skulle sluta såhär.


Hm min babyshower hit..min babyshower dit? märker du själv hur töntigt det låter...

Varför skulle jag bjuda dig när vi varken ses eller pratar?
Du har visat 0 intresse i att vilja vara min vän.. du har aldrig tagit upp luren och velat prata med mig. Snacka eller träffas.

Du snackar om alla saker vi gjorde som familj när du ej var bjuden, tycker du verkligen det är så konstigt att du inte var med på sånna saker längre när det va du som valde bort mig från ditt liv...vad trodde du att min egen familj skulle säga till mig att sluta träffa de för att du skulle komma? du sätte dig i den sitsen själv.. du kanske märker nu hur dumt och omgen du var...men det kommer du självklart aldrig erkänna. Inte ens för att rädda en vänskap.

Så det får mig att fråga dig! det här var 1 babyshower, under 1år har DU aldrig bjudit mig när NI har gjort något hemma eller när ni träffas med resten av vår vänskapskrets typ 20000 gånger... och då var jag tvungen att förstå att du behövde tid.. hur långt tid? VA??? hur fucking långt tid? Tycker du inte att det mest logiska var att du skulle pratade med mig ifall du ville ändra på saker..det var ju du trots allt som petade bort mig från ditt liv.

Jag väntade och väntade... på att du skulle höra av dig någon dag och säga att vi glömmer det som hände, eller att du ville ses..kanske vilja ha det som det va förr... men NEJ... det hände aldrig. Och nu kommer du och säger och skriver hur synd allting är? JA DET ÄR DET! men på grund av dig.



Så VAAAAAD förväntade du dig?? När du har gett mig 0 ..nadaaaaaaa! För att du bjöd mig på din babyshower? jag vet att du gjorde det bara för att det skulle se bra ut eller vara "snäll"... det var ju trors allt mina vänner som va där. Men men... skulle du inte ha skrivit det du skrev ...så hade jag nog trott än idag att det fanns mycket hopp för dig och mig...

Så ännu ett år, en sommar där vi inte kan umgås och ha det som förr.. på grund av dig.


Men besviken är vad jag är..för jag vet att vi var bra vänner en gång i tiden. Hoppas du kan vara större människa den här gången öppnar ögonen och inser att du gjorde fel i att döma mig så... och skriva det du skrev. Men jag vet att du kommer säkert aldrig ursäkta dig för detta... ajaaa







END OF STORY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0