MIN SON!

Åh min lilla pojke har blivit så stor.. imorgon fyller han år, och jag blir ledsen :( han växer så snabbt!


Tänka sig att för 4 år sen låg jag hemma hos mamma med världens värkar som höll på döda mig..och nästa dag kom du till mig! Jag höll dig i mina armar och ALLT ändrades mitt liv! Du gav mitt liv en mening <3



JAG ÄLSKAR DIG NIKOLAS! DU ÄR DET FINASTE JAG HAR!!





Nu ska jag gå möta tio som ska hjälpa oss med att handla lite grejer till imorn! Och Nikitos present oxå som jag tror han kommer älska! :D



Ha en fin Fredag <3

Kommentarer
Postat av: Natty

Åhhhh grattis till fina fina gulliga nikito från oss<3

2011-04-29 @ 15:57:48
URL: http://valeska.blogg.se/
Postat av: dani

Gracias naty! Vad söt du är :)

2011-04-29 @ 20:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0