Ingen fomingo idag inte!

Idag har vi haft det super trevligt.... solen titta fram hela dagen lång!


Vi mötte upp Patty här i hallunda som skulle hämta ut lite knark från direkten haha :P efter det drog vi till Fittja ..handlade dricka och massa gottigott och rörde oss ner mot la cancha...
Där satt vi och snackade, skratta umgicks ..vi hade det super mysigt. Nikito lekte och lekte ville inte ens komma och sätta sig med oss...så han hade roligast tror jag :)

Nu är han super trött så jag ska gå lägga plutten...Efter det ska vi nog bara ta det lungt!

Fan jag glömde IGEEEEEEEN....patty mitt minneskort! WTF fiskminne asså...varje gång vi ses samma skit..buuuuuuuuuuuuuuhh


Vill bara attt dagarna ska gå snabbt! fast ändå inte jag är super rädd inför min förlossning... jag är nog mest rädd att saker ska gå fel som förra gången :/


AHHHH KÄNNER MIG SÅ STOR OCH KLUMPIG...vill bara föda usch! kom kom bebis!!!




HALÅÅÅÅ HALÅÅÅÅ



Jag letar efter en person som jag saknar! HAR NI SETT HENNE????

Fina smala bruna daniiiiiiii! Något som har sett henne? ring mig omedelbart!!!!

Jag lovar att belöna med en massa påskgodis!! hahahaha







Aja Hoppas ni har haft en trevlig Söndag! Chauuuuuuuu

Kommentarer
Postat av: Romeo Nightingale - swedish support

Hej!

Du hade gjort en stor tjänst genom att klicka in på bloggen och lyssna på en låt eller två.



Hjälp till att sprida killarnas musik. ^^,



Som sagt hade varit riktigt snällt och fram för allt kul! :D <3

2011-04-17 @ 21:41:39
URL: http://romeonightingale.blogg.se/
Postat av: Sindy

Hallå y yo?? Jag va faktiskt också i la cancha!!

2011-04-18 @ 18:08:21
URL: http://sindys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0