Hejhååå







Igår kollade vi på en unge i minuten ett program som går på 4:an på måndagar.... Känns ju lite läskit o veta att snart är det vår tur, vi som åker till sjukhuset och ska få träffa vår underbara lilla bebis för första gången <3

 



Jag har bestämt mig att inte skriva en som kallad förlossningsbrev! ...

Har funderat och funderat på vad skulle jag vilja? Hur ska min förlossning se ut om jag får bestäma? Vad ska jag välja för smärtlindrig och önskemål bla bla bla. Sen insåg jag att jag orkar inte vilja en massa jag hoppas på det bästa så slipper jag bli besviken som med mitt förra barn när allt blev som jag INTE ville..eller trodde.. såå ahh



Idag följde min söta syster mig till Liljeholmen för en ultraljud/kontroll.. TACK SÅ MKT! Och jag fick mitt minneskort tbx yäääääääääääääz :D


Nu ska jag fixa lite grejer här hemma..



PS. JAG VILL HA SOMMAR TACK!



 

 


HARE BRA HEJ
!


Kommentarer
Postat av: Fernanda

tack så mycket Dani! ja det värsta är sjuka barn :( fin blogg du har! du föder snart ju, fort det har gått! :) kram!

2011-04-19 @ 17:19:03
URL: http://fernandaiglesias.blogg.se/
Postat av: dani

Ah jag vet.. tiden går sakta men snabbt! hahah



Tack! PUSSS

2011-04-19 @ 19:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0