Min syster <3 Patricia Palma

Jag satt och läste ett gammal inlägg som min syster Patty skrev den 18 Februari 2008 på sin blogg.

Vill bara säga till dig Patty att jag älskar dig också väldigt mycket och jag skulle aldrig kunna leva ett liv utan dig vid min sida. Vi har verkligen haft en fin barndom med så underbara minnen du är världens bästaste stora syster, vi har alltid stöttat och hjälpt varandra... du och jag kan verkligen prata om allt och vi har en av de finaste banden man kan dela i livet med någon. Vi har aldrig låtit någon eller något komma emellan oss. Vi delar också på en väldigt speciell TELEPATI. Vi tänker alltid på samma saker...tycker oftas likadant och känner på oss alltid samma saker.


Du har tagit hand om mig sen den dagen jag föddes och har alltid vart en underbar syster. Vi lekte alltid med varandra även fast vi var så olika. Patty var en riktig fegis som inte vågade göra nåt hahaha och jag va en liten kaxig och tuff unge som slog ner andra barn när de försökte skada min syster :) och dödade alla spindlar som kom i hennes väg. Vi fanns alltid där för varandra <3


När du skrev det där inlägget Patty vem skulle tro att våra liv skulle se ut såhär idag? Jag är så jävla glad och lycklig för allt som du och jag har idag. Du kommer bli världens finaste och bästaste mamma, och jag tänkt dig ska få ett till barn och ska gifta mig så häftigt hur mycket våra liv har ändras. Jag hoppas att vi lär och ger våra barn en lika fin barndom som du och jag hade!


PS. angående vår dröm om Jamaica... vi kan fortfarande åka med det blir hela feta stora familjen med kids o grejer hahhahahaha <3




JAG ÄLSKAR DIG SYSTER MIN <3




DU OCH JAG ALLTID!




En låt till dig patty! :)


Kommentarer
Postat av: Patricia

Syster, det var fint skrivet. Tack ...verkligen!



Du rörde mig, här sitter jag och fäller tårar som en liten snorunge...te kiero mucho mi hermanita linda...



Som du skrev... så hade vi en underbar barndom...tack vare att vi hade varandra... yo siempre me acuerdo de todos nuestros lindos momentos y me llenan de alegría...



Después cresimos y nos pusimos lite vilda...systrarna bus som China kalalde oss hahaha...pero lo pasábamos bacan...



Y quien nos vio...y quien nos ve...



Barn, giftemål och den fina framtiden som väntar oss...



Jag är så lycklig att få kunna dela detta med dig... skulle inte klarat av att bo kvar i Chile långt ifrån dig och Nikito.... ni är det finaste som finns...och nu denna fina lilla- stora alien...min älskade sambo ...och din fina tomas...vi bildar vår egen lilla stamm hahahaha



Love u !!!

2010-09-08 @ 22:14:22
URL: http://patitas.blogg.se/
Postat av: Mamma Stina

Mysigt!

2010-09-08 @ 23:15:28
URL: http://minbebis.com/blogg/stina/
Postat av: Sindy

vad fiiint!!



ingen överraskning här, men jag vart också jätte rörd och smått tårögd... men som sagt ingen överraskning.. ni båda vet hur känslig jag är hihihi :D



Men jag har faktiskt alltid beundrat ert syskonband. Jag är jätte glad över mina två bröder men det är inte riktigt samma sak!



men är super glad att ni har det bandet!



love u both! <3

2010-09-09 @ 08:39:08
URL: http://sindys.blogg.se/
Postat av: Daniii

Så söööt du är kusin vitamin! du som är så känslig vaaaa.. tänkt dig när du e gravid hahahha OMG!



Sindy dont worry... jag och Patty ska adoptera dig :D <3 hahaha love u 2 kramis

2010-09-09 @ 13:22:45
URL: http://danieliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0