Hey Kaaaaj

Här skulle vi försöka att inte BARA prata om problem.. utan att finna lösningar :D men tänkte berätta att jag mår piss piss piss piss dåligt och tror jag har en liten rebell där inne i magen som protesterar mot allt möjligt! hahahaha :((

Så jag ska göra saker som få mig att må bättre!

Ska gå ut och ta en promenad
Leka med Nikolas som är bäst/proffs på att hålla mig busy! haha
Läsa en bok
Lyssna på musik
Ta ett bad



Tyckte den här bilden va så rolig hahahaha








Så nu är det dax att hämta min lilla tjockis på dagis! Ha en fin dag kraaam

Kommentarer
Postat av: Sara

Bebiiiiiis i magen har fest! Hihi! Jag måste sno den här bilden för jag höll på att svimma av skratt när jag såg den!!

2010-09-08 @ 16:19:25
URL: http://saraannasilva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0