Hej :D

Oj! super länge sen jag skrev.....

Kan berätta att jag knappt har suttit vid datorn har mått så piss och illamående! Fy. Nu mår jag samma lika men var tvungen att uppdatera lite :P

Vi har haft det super mysigt de här dagarna speciellt i helgen.... i lördags var vi i Kista hos mormor och Sindy, vi käkade med hela familjen och firade EL 18 såklart :) Chiles Nationaldag.




Här är några bilder som jag snodde från Patty.








Dagen efter i söndags så var vi hos Tomas familj i Tumba... vi hade det jätte trevligt de är så snälla de.... och maten oj oj oj så myyyyyyycket mat och så gott muuuuuuums :)) önska jag inte hade mått så dåligt bara :( men men Tomas åt för mig och för alla hahahaha. Och Nella om du läser detta så tack suuuuuuper mycket för lånet av böckerna. Juste jag ska börja plugga till körkortet för er som inte visste! Bra va? :D


Nu ska vi äta mackor och dricka Oboooy! hare bra hej

Kommentarer
Postat av: nella

Inga problem! Krya på dig Dani och jag hejjar på dig ang körkortet. Heja heja heja!! :D Puss och kram

2010-09-20 @ 20:51:22
Postat av: Patricia

bRUM BRUMmmmmm sen ska du skjutsa syrran hahahaha-



Min lilla chockyyyys finast i världen:)

2010-09-21 @ 01:33:45
URL: http://patitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0