Idag..

Tack tjejer för en super duper trevlig kväll! Det var super mysigt att träffa er och prata en massa =))



Ja vi snackade om allt från drömma om aliens till bröstmjölk hahahaha.

Jag fick nyss reda på att min kära man fick samt tog ledigt en hel vecka nästa vecka för att vara med mig och hitta på en massa roliga saker! Åhhhhhhh bästaste nyheten ... Vi träffas ju inte så ofta eftersom han jobbar skift =(( MEN JAG ÄR SÅ GLAAAAAAD! EN HEEEEEEL VECKA TILLSAMANS HELT UNDERBART.




Wohooooooooooo <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack själv! Underbar mat, jag vill ha mer haha! Men inte just nu, är proppmätt =)

Tjejsnack är bästa sättet att ventilera på, sånt som killar absoluuuuut inte orkar höra om =) PUSS!

2010-10-12 @ 22:30:03
URL: http://saraannasilva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0