You're still the one...... <3

Jag har så mycket känslor just nu.... trodde aldrig att jag skulle känna sån lycka i livet. Det ända jag gör om dagarna är att le och le. Jag är så lycklig att jag vet inte vart det ska ta vägen.



Jag och Tomas har haft upp och ner tider ja precis som alla par...extra tuffa tider också, jag har lärt mig mycket och tagit med mig mycket på vägen. Idag känner jag mig som världens lyckligaste kvinnan. När man älskar varandra så mycket så vet man att den kärleken är unik. Kärleken övervinner allt! ja om det kommer från bägge sidorna och man kämpar tillsamans. Och vår bebis kommer komma av den finaste och starkaste kärleken av de alla!




Shania Twain - You're Still The One








(When I first saw you, I saw love.
And the first time you touched me, I felt love.
And after all this time, you're still the one I love.)


Looks like we made it
Look how far we've come my baby
We mighta took the long way
We knew we'd get there someday

Bridge:
They said, "I bet they'll never make it"
But just look at us holding on
We're still together still going strong

Chorus:
(You're still the one)
You're still the one I run to
The one that I belong to
You're the one I want for life
(You're still the one)
You're still the one that I love
The only one I dream of
You're still the one I kiss good night

Ain't nothin' better
We beat the odds together
I'm glad we didn't listen
Look at what we would be missin'

(Bridge)
(Chorus)
(Chorus)


I'm so glad we made it
Look how far we've come my baby







Vi 3 blir 4... Jag längtar <3






// Fru Johansson =P <3


Kommentarer
Postat av: Patty

Du förtjänar, ni förtjänar ALL lycka i världen! Jag e så himla glad för er skull, jag blir tårögd bara jag tänker på er lycka! Det lönar sig att kämpa, kämpa för kärleken. Amor vincit omina! Siempre!



Ps. Hahaha vad freaky, den låten har jag dedikerat lulo oxå o sa att när vi gifter oss ska vi spela den hahaha

2010-10-13 @ 06:11:35
Postat av: Daniii

Tack så mkt för dina fina ord! <3 <3



och det där med låten.. ja varför förvånar det inte mig... hahahaha love u!!

2010-10-15 @ 15:59:51
URL: http://danieliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0