Vad gör ni?

Vi gör absolut nadaaa...  tråkit utan Tomas :(



Aja till slut blev det Vårrullar med sallad dåra :D




Om jag ska vara ärlig pallade jag inte laga mat...detta var ju bara att stoppa in i ugnen 15 min och TADAAAAAAAAAA.. MAGISKT! hahahahaha





Tänkte visa er ett halsband som jag tror antingen min syster eller mamma gjorde!




Fint va? varför gör du inte sånna fina halsband längre patty???
Vi kan sälja de.. eller fan ge de bara till mig! hahaha :D


JAAA SOM SAGT HAR JAG OCH NIKO HAFT TRÅKIT!








Hoppas ni har en mysig fredag! SAYONARAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Patricia

Mina älsklingaaaar <3



Kanske man borde sysselsätta sig med att göra haösband på mammaledigadagarna

2010-11-06 @ 22:20:50
URL: http://patitas.blogg.se/
Postat av: pali

vååårullar hahahhahah det e ju mina favoriteeer hahhahaha

2010-11-11 @ 09:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0