NASTY! WAKALAAAAAAAA

LÄSTE PÅ VECKOREVYN DETTA SOM EN TJEJ HADE SKRIVIT!!

Döden i underlivet

Jag och min kille låg och hånglade i soffan och efter lite förspel var jag riktigt kåt. Han skulle precis penetrera mig när både han och jag reagerade på att någonting i rummet luktade vidrigt, det luktade död. Vi försökte lokalisera doften, men den var svår att följa. Vi återgick efter några minuter till “the lovemaking” och då insåg vi vad det var som luktade – mitt underliv. Det visade sig att jag glömt en tampong i slidan i två dagar. När vi skulle ha sex blev jag våt och den började ta sig ut och när jag drog ut den höll jag på att spy. Det blev inget sex den kvällen. /Sanna, 22





Kommentarer
Postat av: patty

Oh my fakking gad! !!!! spyr

2010-11-19 @ 13:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0