IDIOTER! HATA HATA HATA HATA

Efter att ha mått dåligt vid 14.30 på jobbet bestämde jag mig för att åka hem vid 3 för att vila. Tro ni att jag kom hem och vila eller att jag var hemma 4?? neeeeeeeeeeeeeeeeeeej Helvete neeeeeeeeeeej

Då kom de... fitt kontrollanterna! Jag har inget emot att betala böter till sl.. jag åkte trots allt med reducerat! DET HADE INGENTING MED DET ATT GÖRA. Ska berätta nu vad som hände...

Jag höll på att sova under resan hem för att jag mådde super illa!
PLÖTSLIGT...
känner jag att någon slår till mig på min arm och jag fattar ingenting! Sen ser jag att det är en kontrollant.


Han - Visa din färdbiljett nu!
Jag - Ehm okey vänta en sekund måste leta
Han- SKYNDA DIG VI HAR INTE HELA DAGEN!
Jag- Lugn du behöver inte vara otrevlig, du kan lixom be snällt
Han- Jag pratar till dig precis som jag vill
Jag- Ursäkta mig jag tror du behöver lära dig lite respekt

Och då fakka han ur totalt och skriker GE MIG DITT PERSONNUMMER NU PÅ EN GÅNG!!!!!! framför hela tåget

Då svarade jag, när du börjar prata snällt mot mig och inte skriker så kan jag ge dig mitt personnummer.

Sen kom en snäll man och sa om du vill tala med tjejen får du faktiskt prata snällt de funkar inte såhär. Det jag gör är att totalt ignorerar han blundar och fortsätter att sova...eller försöka iallafall. Det går kanske 15 min jag tror att han har dragit för att han inte kunde lära sig att prata och be om saker som en normal människa...men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej fel fel fel!

Han kommer fram väcker mig igen och säger att jag ska gå av i Skärholmen, Ja ba WHATAAAAAAFAAAAAAAAAAAAAAK????!!

Han ser till att trafiken inte åker om inte jag går av så allt står still i 5 min och de kommer inte åka iväg om inte jag går av från tåget. Då säger jag att jag inte tänker gå av från tåget för att jag måste vidare hem och att jag har en son att hämta upp på dagis, då kommer han och drar ut mig från vagnen och jag skriker att han snälla ska ta det lugn och SLÄPPPA MIG för att jag mår illa. Tro ni att han brydde sig nej nej nej.

Efter allt jidder utanför tåget..för han gjorde värsta skandalen.. så säger jag att han inte har någon rätt att släpa ut mig tåget.

Sen säger jag..

- Vetu vad jag skiter fullständigt om jag får böter, detta har aldrig ens handlat om det, du har ingen jävla respekt och kommer dessutom och skriker på mig och drar ut mig på vagnen..men vetu ge mig min JÄVLAAAA BÖTER så jag kan ta nästa tåg hem för att jag måste HÄMTA MIN SON PÅ DAGIS NU!

Och då säger han

- Nej du ska ingenstans...jag vill inte ens ha ditt personnummer! för att jag ska se till att du blir arresterad! Jag har ringt på polisen.

Jag frågar han, är du helt jävla dum i huvet? varför skulle polisen arrestera mig?

Han- för att du håller på med bedrägerier! Och det är olagligt.

Jag- Vetu vad ring polisen be de skynda..så ja kan snacka lite vett med de. Du och dina kolleger kan dra åt helvetet.

Sen så skriker han så nu kommer de, nu ska de gripa dig!

Polisen tar upp mig till en rum vid spärrarna så vi kan prata... Jag förklarar min version och varför jag inte sa mitt personnummer och att jag kände mig kränkt och tyckte att situationen va idiotiskt och att jag var villig att ge mitt personnummer sen.. men att han ville bara att jag skulle "gripas av polisen" och sket fullständigt i att jag hade barn att hämta på dagis. Polisen gick ut och pratade me de...kom tbx och sa till mig att detta inte ens va ett fall. Att jag skulle skriva på bötern så fick jag gå. Jag kanske satt med de i 5 min och med kontrollanterna i 45 MIN!!! Men polisen va snäll iaf och frågade om jag till och med behövde skjuts för att hinna.


FÖRSTÅR NI VILKEN JÄVLA GREJ DE GJORDE!! UUUUUSCCHH HATA HATA HATA HATA!!!!

JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG!





KOLLA IN DET HÄR OXÅ....
























Kommentarer
Postat av: Sindy

Oh my gooood nani!! Shiit vilka jävla idioter de är! Helt sinnessjuk snubbe!

2010-11-19 @ 08:32:59
URL: http://sindys.blogg.se/
Postat av: patty

Idiooooteer jag hatar kontrollanter...har sjalv jatte dalig erfarenhet av dem...hataaaaaaaaaa...fucking gestapo wannabee...o nu tror de sig for att dt star securitas pa deras jackor...hahahaha arets skamt

2010-11-19 @ 13:01:21
URL: http://b
Postat av: Carine

Haha gud vad de går mig på nerverna.

Har själv vart med om en liknande händelse men dock var jag 15 och bötade bara 25 kr. Det var vinter och tåget kom inte försen 20 minuter och det fanns ingen bakom kassan. Så jag passerade och satte mig när jag går på kommer två män fram till mig och ber om färdbevis. Hade ju inte då stämplat remsan. Men bad dem ringa till stationen jag var på. Men den jäveln sa att han suttit där i cirka 1 timma.

2010-12-19 @ 22:35:56
URL: http://carinepl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0