Ayer

Hej halååå hejsan!

Igår började dagen med att vi gick till las pulgas... Mamma,tia Pili, Mormor och jag. Vi hade det super trevlig och alla handlade en massa där..själv så hittade jag massa små grejer prylar att lägga på hyllorna...

Mormor hade nog roligast...hon fyllde en hel vagn med grejer hahaha...hon kom fram flera gånger och frågade vad betyder 15 kronor? vad betyder 25 kr... och när saker kostade 5-10 kronor då tog hon det! hahaha


När vi var klara i Vårberg så drog vi hem till mig... vi åt empanadas till middag dåra :D mums!

 



 

 

 

När vi åt kunde jag inte sluta tänka på fina fina namnet som mormors vinflaska hade!

 




SANTA CONCHITA! hahahaha.. undrar varför mormor dricker den :)



Hur som helst så var det super duper mysigt! Tack alla igår för fina sällskapet <3





Kommentarer
Postat av: Pauli ;D

Dannyyy du e sjuk jag saknar dej puss Pauli din kusin vitamin .. nu ska jag fortsätta nerått .. se om du skrev nått om mig HAhhaha

2010-11-11 @ 09:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0