Family <3

Idag har det hänt bara bra grejer hela dagen!.. tidigt vid 09.00 åkte vi till bauhaus för att köpa plankor eller ja för att göra hyllor av de(vägghyllor) vid 10.30 var vi tbx och då skulle det borras igenom betong väggar och sen montera de.  KOMMER LÄGGA UPP BILD SEN :D

Vid 12.30 vart det klar och då körde tio oss till Fittja där vi mötte Patty och Pipe för att åka in till stan. När vi kom till stan så mötte vi Mormor,tia Pili,Marito och drog till en mongolisk restaurang. Vi åt och åt och åt och vi kanske satt där i 2 tim kändes som det iaf hahahaha. På slutet där kom mamma oxå förbi :)









Jag är super glad att vi träffades!!!! var så länge sen jag umgicks sådär med min familj! ÄLSKAR ER




Raising My Family - Steve Kekana







Yes, Im gonna be OK
I guess,Im gonna be alright
With my family here beside me
My family is here to guide me

Yes, Im gonna be OK

I guess, Im gonna be alright
With my family here beside me,day and night

Kommentarer
Postat av: Patricia

love you

2010-11-03 @ 11:30:52
URL: http://patitas.blogg.se/
Postat av: Daniii

jag med!

2010-11-04 @ 09:36:10
URL: http://danieliita.blogg.se/
Postat av: Pauli

hqhahhhaha skönn låt :D

2010-11-11 @ 09:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0