Hemma idag...

Ny dag och en lugn Torsdag... jag är hemma med Nikolas idag, stakaren har fått ögoninfektion mer i ena ögat än den andra. Tyckte så synd om han på morgonen när han inte ens kunde öppna sina ögon och kunde knapp se.

Just nu är det väldigt svullen och hans ena öga är sprängröd usch :((
Ringde tidigt till Vårdcentalen för att boka en tid med doktorn sa till mig att han skulle vila hemma i 3 dagar, att jag ska skölja ögonen med ljummet vatten och att han måste tvätta händerna väldigt ofta. Han får inte heller gå på dagis för att det är smittsamt. Så här ligger vi och myser. Sen får han inte klia heller och det går mindre bra .. Stakars min Niko!


Såhär ser han ut just nu








byeeeee

Kommentarer
Postat av: Patricia

=( min lilla älskling daaaa, först Chofi o nu Niko...na q veeeer.



Krya på dig min fina pojke...teammo

2010-12-09 @ 13:21:43
URL: http://patitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0