Härlig Fredag

Idag så har det varit en riktig härlig fredag...


Först så mötte vi upp Pame och Melii vid 12 tiden och gick till en park här i Hallunda och sätte oss, vi pratade massa massa allt från mamma grejer till relationer och barn rum och inredning hahaha...vi hade det super mysigt..hon och Tomas umgick oxå och pratade om annat...tror de båda 2 kommer bra överens bara för de är stenbockar..blää hahaha :P

Vi solade ..åt och hade det funny funny. Melli så stor och söt! synd att jag inte lärde känna dig innan men bättre sent än aldrig och nu har du tia Danny och tio Tomas som kommer leka med dig :)

Så...vid 3 tiden drog pamiis till sin lusse..vi stannade kvar i parken för att dagen var ej slut nej nej... vi skulle hare skoj med Toño och min fina Sindy! såå vi köpte mat i centrum och tog med, vi satt där och vänta på de...

Så vid 5 tiden dök de upp... vi chillade feeeeeeett och snacka massa skit. Dumma Toño ville övertala Tomas att börja spela call of duty eller va fan den heter.. jag ba NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ahahah! Han krigade verkligen för att övertala honom fyfaaaan på dig mannen :P

Men faktisk så vart jag mer intresserad än Tomas för jag älskar skjut spel speciellt om det handlar om ZOMBIES.. så när Toño började berätta om vad spelet handlade om så öppnas mina öron för fullt... ahahahaha



IMORN SKA JAG OCH SYRRAN TRÄFFAS UPP.. OCH TA EN SUPER POWERWALK.. YEEEEEEEI TUMMEN UPP FÖR OSS! det va allt för idag hare bra heeeeeeeeeeeej!





Kommentarer
Postat av: Sindy

Tack för en trevlig kväll min finaste nani!

2011-06-11 @ 22:02:20
URL: http://sindys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0