God morgon



Idag var det tänkt att jag skulle ut och gå...men kolla på vädret fan jag pallar inte såå jag bestämde mig att träna hemma idag... köra zumba och bränna sönder allt äkel fett hahaha.


Idag ska Patty och Kari komma.. ser fram emot det, syrran alltid lika kul att umgås med och med Kari alltid så sköna konversationer, sen så har hon inte träffat min fina dotter så det blir kul :)


Sindy! jag tänker på diiiiiiiig.. me tienes preocupada..hoppas du mår lite bättre!! du kan ringa mig när du vill! massa bra energier till dig. Allt löser sig vad du än bestämer dig för ;)


Till Sindy! <3





Hare bra heeeeeej


Kommentarer
Postat av: Sindy

<3 du är bäst!

2011-06-18 @ 13:04:53
URL: http://sindys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0