Ingen ork + ingen tid = inget bloggande




Jag har haft fullt upp med mig själv senaste tiden att jag knappt har tänkt på bloggen. Känns skönt ibland att bara koppla bort allting och tänka på sig själv :)


Med träningen har det bara gått bra! kunde inte känna mig mer stolt över mig själv... snart har jag gått ner de 15 kg jag gick upp under min graviditet. Innan jag blev gravid vägde jag 55 kg och dagen jag åkte in till sjukhuset vägde jag 70 hahaha katastrof. Och igår vägde jag mig och det stog 56 på vågen... UNDERBART! SÅ nu har jag bara 2 kilo att gå ner om jag ska väga så som JAG vill...min "idealvikt".


SÅHÄR GLAD ÄR JAG! HAHAHAH


Annars har jag spenderat mina dagar med fina och nära människor.. i Tisdags var tio Fran här och vi snackade om att hitta på nått sista veckan i juli, typ åkte ner till småland hyra en stuga och så... men vi får se om pengarna räcker till och om det blir av ens.

Igår var vi i Tumba hemma hos Gabbi... de grillade så vi åt super god mat + mumsiga piroger som Gloria hade fixat :)

Juste Tack för kläderna Gabbi!

Idag ska mamma komma hit mellan 12-13 för att färga mitt hår...så pinsamt ser ut som en taxi! min utväxt är katastroooooof. Så det kommer bli as nice att få det gjort. Senare vid 14-15 tiden ska vi möta upp syrran för att dra ner till fittjaängen..men först kommer de hit till Hallunda och handlar.




Aja detta var allt för nu! HARE SKINKA BRAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0