Tjänixen



God morgon Sverige! Här sitter jag och bloggar samt kollar på våra bästa år som tydligen går så tidigt på morgonen, Alla sover i detta hus förutom jag... hahaha saken är att jag vaknade för att gå upp på toa och kolla till Emi hon feeeet sover men jag kunde inte somna om. Vaken frivilligt hahahah knas... Niko har inte heller vaknat måste väcka han snart för han måste på dagis. Så alla ligger ZzzzZz i huset.

Idag har jag ingen aning vad som händer inga planer heller, hoppas det är fint väder så vi kan gå ut med Nikolas en stund sen efter dagis med sin cykel eller dra till parken eller nåt. Nu ska jag dricka kaffe titta på tv.




Juste den här fina latten fick jag av min man förra dan.. gulligt va? :D <3





HALÅÅÅ kom och tänkta på en sak! Min kusin..Pauli! vart har du tagit vägen? cuando me vas a venir a ver?? vi saknar dig juu...!! hör av dig ingrata.






En bild från igår...
SYSKONKÄRLEK <3







Chauuuuuuu!

Kommentarer
Postat av: patty

så söt min Nikito är med Emi <3 jag blir så glad av att se dom :)

2011-05-19 @ 21:46:07
URL: http://patitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0