piiiiiirrrr

Jag är nervös... vet inte vad jag ska tänka eller tro? hoppas bara av hela hjärtat att det går bra. För lilla Nikos skull!

Joo.. imorn ska vi på ett muntlig och juridisk överenskommelsen om vårdnaden om Nikolas...

Puff mkt i hjärnan just nu, får ont i magen bara att tänka på att sitta där mitt emot han.. se eller behöva prata med han. fyyyyyyyyyyyy kommer spy. Men jag gör detta för min sons bästa sådesåååååå. Massa bra vibbar och sånt behövs.



Måste bara tänka positivt!





xauuu

Kommentarer
Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

Jag tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg och även en dagens blogg tävling där du kan bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäl dig:)

Eller så kanske du vill göra ett bloglovin byte?:)

2011-06-01 @ 23:20:15
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0