Hembesök... 2



haha juste förutom sköterskan så var Patty,Lulo,Sofi,Pame,Meli här på besök! Vi grisade med tacos och hade det super trevligt...lulo hade mer brottom för han hade lite ärende att göra... hemliga saker ska ni veta fett med UNDERCOVEEEEEEEEEER... hahahaha

Aja så vi fortsätte vår dag ..lekte med barnen och snackade om livet. Livet är väldigt lustig ska ni veta! visste ni? hahaha sorry jag är på lite cp humör. Det har vart lite turbulens här hemma :P




JUSTE PAME OM DU LÄSER DETTA SÅ TACK FÖR FINA PRESENTERNA... TE PASATE! TAAANKIIIIIIU









FINA ELLER HUR? :)



Jag har aaaaaas ont i magen..sådär magkattar ont :( jag tror jag dricker föööööör mkt kaffe..men sånt är livet måste hålla mig uppe och orka med dagen.. 2 barn = mkt energiiiiiiiiiii som går åt...


Förresten.... kan någon låna våg da? jag vet inte hur mkt jag väger.. måste ner i vikt nuuuuu! :)




Hare bra heeeeeeeeeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0