Den tröga människan..


Ja ni igår var vi på den där muntliga förhandlingen... jag vet inte ärligt hur det gick, för jag kan inte säga att det gick bra.. eller om det gick dåligt. Det som var skit jobbigt var att de ville övertala mig i mer än 1 timme att jag skulle försöka komma överens med Mattias där på plats, att vi inte skulle ta målet vidare... att vi skulle snälla försöka lösa saker där.. så tröööööög. Fick förklara 10000000 tusen gånger att varje gång jag vill och har försökt att komma överens med han går det aldrig...han vill aldrig, och nu sist när jag bad han snälla komma eller följa med då till familjerätten vägrade han och sa han han sket fulltständigt i allt. Och då sa de till mig att gå vidare med det här till tingsrätten.

MEN HALÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ sa jag vill han.... varför tror du att jag va tvungen att göra en anmälan och befinna mig här idag. Jag tänker inte försöka en dag till för jag vet exakt hur det kommer sluta. Jag är här utav en anledning..och det är att jag vill begära ensam vårdnad! Och det ska jag gå vidare med!

Efter massa snack ensam med mig...och i enrum med han ..och sen alla tillsamans såååååå förstog han och sa

- Okey, detta verkar inte att gå...alltså att komma fram till en överenskommelse här på plats!

DAAAAAAAAAAAAAH!!



Iaf i mitten på juni måste jag ha lämnat in det beviset som jag ska använda mig av senare . Och desamma gäller för han.


Så då går detta vidare till riktig rättegång kära vänner....




PRECIS DET VI HOPPADE PÅ :)



Puss och kram!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0