TGIF



Idag började dagen med att jag fick en spruta på min högra skinka! så Daniii har plåster på sin potito! haha Ah och för er som inte fattar så fick jag min p-spruta idag och det gjorde SKIT ont....inte själva sticket utan det där medlet de lägger in fyfaaan!


Aja efter det åkte jag vill flempan för att lämna lite papper ( mkt mkt mkt viktiga papper ) . Så nu är det borsta från min att göra lista aaaaaaaaaaas skönt!


Idag ska vi ut... BARA jag och min man, fan vad mysigt! minns inte ens när det var sist vi gjorde något tillsamans själva. Blir ju inte så mycket sånt nu när vi desutom har en bebis. Men idag ska vi få vuxen tid tillsamans och det känns underbart!


Kommer sakna min små troll så mycket bara :((


Aja det var allt för nu. Ska ta en cigg ;)



Ciaooooo bellaaaaaaaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0