Ska man tror på det här...eller inte?




ASSÅ DET LÅTER JU JÄVLIGT BRA NÄR MAN LÄSER DET... VERKAR VARA DE NYA SUPER PILLERNA...


LÄS DET HÄR!!!!




Glukomannan är det senaste viktminsknings påfundet. Denna så kallade supermat som du tar som ett komplement för att gå ner i vikt har fått mycket internationell uppmärksamhet. Och som du antagligen redan har sett, är det överallt på internet i bloggar och framgångshistorier från människor som tydligen har använt pillerna och förlorat 3 - 4kg på bara en vecka. Men vi här på lokal 5 nyheterna är lite skeptiska och inte så säkra på att vi har sett några egentliga bevis för att dessa piller fungerar för viktminskning. Så vi beslutade oss för att sätta dessa produkter på prov. Vad kan vara bättre för att ta reda på sanningen än att bedriva vår egen studie?

DETTA SÄGER HON!


För att komma igång, anmälde jag mig frivilligt till att vara försökskanin. Jag ansökte om en flaska av Skinny Fiber


Mina resultat

Vecka ett

Efter en vecka med dieten och med hjälp av produkten blev jag förvånad över de dramatiska resultaten. Min energinivå var uppe, och jag var inte ens hungrig, en uppenbar sidoeffekt av Glukomannan som hämmar aptiten.

Jag kände mig ärligt fantastisk.

Och jag ändrade inte ens något av min dagliga rutin. På dag 7 gick jag upp på vågen och kunde inte tro mina ögon. Jag hade förlorat 4kg. Men fortfarande var jag inte övertygad. Som de säger du förlorar mycket vatten i början av alla dieter. Jag ville vänta och se resultaten för de kommande veckorna. Men det såg verkligen ljust ut! Jag vägde nu under 56kg för första gången på år!

Vecka två

Efter två veckors användning av tillägget, började jag veckan med ännu mer energi och sov faktiskt mer sunt än tidigare. Jag vaknade inte längre upp under natten vridandes i sängen eftersom min kropp faktiskt kunde slappna av (detta är resultatet av att bli av med gifter tror jag). Plus att jag ändå lyckades förlora ytterligare 3kg, vilket placerade mig på en otrolig 6kg viktminskning på endast 2 veckor.

Jag måste erkänna att jag börjar tro att denna diet är mer än bara en gimmick.

Vecka tre

Efter 3 veckor hade alla mina tvivel och skepsis absolut försvunnit! Jag är nere på, 3 fulla klänning storlekar, efter att ha förlorat mer vikt. Och jag har fortfarande massor av energi. Ganska ofta runt den tredje veckan med andra dieter, tenderar man att tappa fart. Men med Skinny Fiber sjunker inte min energinivå, utan står stadigt under hela dagen. Jag behöver inte längre tuppluren runt 15:00 på eftermiddagen! Och jag lägger dessutom märke till att min mage smälter maten så mycket bättre. Ingen uppsvällning eller pinsam gas efter jag ätit!

Vecka fyra

Efter den fjärde veckan var mitt slutresultat chockerande. Jag förlorade en otrolig mängd vikt sedan jag startade med Skinny Fiber! I själva verket så ångrar alla på lokal 5 nyheterna sig för att inte ha erbjudit sig att vara försökskanin. Efter att ha använt Skinny Fiber i vecka 4 förlorade jag 9 extra kilo. Men för att vara ärlig hade jag egentligen inte mycket mer än så kvar att tappa. Och jag kommer definitivt att fortsätta att ta Skinny Fiber efteråt eftersom det har så många antioxidanter och enzymer som gör att min hud ser otrolig ut.

Jag kunde inte vara lyckligare med resultatet.

Jag förlorade 10kg på 4 veckor utan någon speciell diet eller intensiv träning. Mina vänner kände knappt igen mig.





SÅÅÅÅÅ...VAD TROR NI??

Kommentarer
Postat av: Patty

Ska vi testa? Hur mycket kostar dom?

2011-06-13 @ 21:18:13
URL: http://patitas.blogg.se/
Postat av: victoria

Hej! har du lust att rösta på min kompis i en fototävling?

Felicia Stenberg, nummer 3, skulle varit jätte snällt!

alla som röstar på henne får en länking av henne när tävlingen är slut.

hon ligger under lite så hon behöver din röst!

länken till tävlingen finns här:

http://claranybergs.blogg.se/2011/june/alla-som-tavlar-om-en-header.html

kram

2011-06-13 @ 21:46:59
URL: http://victoriacarlssons.blogg.se/
Postat av: Sindy

Jag vill också testa.. och har samma fråga som patty.. hur mycket kostar det?

2011-06-14 @ 10:46:20
URL: http://sindys.blogg.se/
Postat av: Sindy

Jag och patty har en plaaaaan!!! ;D

2011-06-14 @ 11:15:07
URL: http://sindys.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå för plaaaan? cuentenmeeeeee

2011-06-14 @ 14:31:01
Postat av: stefan

hej

vad kul att det funkade för dig.



mvh

stefan

2011-06-30 @ 11:01:44
URL: http://www.skinnyfiber.se
Postat av: Jennie

Är denna produkt urindrivande alltså kissar man av den ?

2012-03-30 @ 17:40:55
Postat av: Mikael

Är rena bluffen

Denna Stefan tar för en burk för en hel månad 700 kr

Köper billigt säljer dyrt

Säljer bara för tjäna pengar men nu är vi många som har anmält han

2012-03-30 @ 18:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0