Helo Friday!



Ja idag har vi inga vidare planer... jag måste städa hela min garderob ...röja,slänga och vika kläder fyfaaaaaaan! Men varför inte bara chilla och njuta av denna Fredagen tänker ni! hahaha jag kan inte alla kläder har legat där i snart 1 vecka och jag säger varje dag att jag ska städa det!

Mina barn mina barn... ja de mår bra tack och lov. Niko är forfarande lite trotsig och blir lite avis då och då, igår hittade han på att han hade ont i magen och ville att alla skulle bära han och trösta. Efter massa snack om Timmy lamm och vattenpistol var vi framme i Hallunda då var allt plötsligt borta.

Emilia mår oxå bra! hon växer och växer, upptäcker nya saker varje dag. Idag har hon lärt sig att rulla på sidan hon krigar som en galning....Emi försöker lyfta upp hela sin kropp när man lägger henne...jaa hon deckad hatar och ligga vill BARA sitta hela dagen. DETTA KAN BLI VÄLDIGT JOBBIGT! Hon tror typ att hon är en 5 mån bebis hahahaaha


Idag var jag inte och tränade jag somnade om efter att patty ringde! hahaha alltså jag sätta på larm och allt men klockan hade passert 06.30 så jag stängde bara av den...sen gav jag Emi mjölk la mig brevid henne och jag feeeet deckade! Aja så jag va lika dålig som patty idag som bangade hahaha. Men imorn kör vi på så vi döööööör :P och senare tar jag igen träningen...får bli träna hemma på kvällen eller nåt.



AAAAAH NU SKRIKER BARNEN...måste lämna detta! hare bra heeeeeeej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0