ELUUUU



Här sitter jag denna tors kväll med min man och min fina lillebror som spelar Guitar Hero...de har kämpat med en låt i 10000 år...den är skit svår, ingenting jag ger mig in på hahahaha...

neeej vänta nu klarade Pipe den...så jävla gryyym!

Aja hur mår ni da? glada, deppiga, fulla eller drogade? hahahaha



AAAH jag mår iaf skit bra :) och haft en underbar dag med nära och kära. Vet ni vad vi gjorde idag? spelade Angry Birds med Tomas. På typ 3 timmar varvade vi spelet hhahahaha... vi fassnade hårt! Helt besatta blev vi.





Nu måste vi klara 3 stjärnor på alla levels så är vi bäst ;)


Mina pluttar ligger och sover och jag njuter bara av mina boys! jag skiter i vilken tid jag lägger mig idag, för imorn är min "lediga" dag från träning så jag behöver inte tänka på att på upp 06.20 haha jupp så ere....

Älskar min nya kaffemaskin <3 men just nu dricker jag min sista kaffe...måste köpa mer kappslar SNART!


Aja nu ska jag gå ut och röka. SA YO NA RAAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0