2011-07-05




HEJ PÅ ER!

Idag åkte jag till stan super tidigt för att fixa lite grejer..hade några möten och så, kan tyvär inte berätta vad det handlar om eftersom min blogg ej är privat längre. Så jag vill inte ta några risker!

Iaf ... efter flera timmar kom jag hem och pussade sönder mina barn som jag hade hunnit och sakna faktiskt! haha... trött trött var jag somnade till en stund.

Idag kommer mormor till Sverige! yeeeeeeeeeeei saknat henne så mycket <3


Men jag kommer ej kunna hämta eller se henne idag..hon kommer så sent. Men imorgon ska fam Johansson hälsa på....Nikito pratar om henne hela tiden..så söt han älskar sin gammelmormor.


Aja nu ska jag äta... kocken Tomas har lagat mums mums! hare bra heeeeeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0