mhm

Idag... ja det var inte lätt att klara av vardagen ensam. Fanns studer då jag bara ville trycka på någon off knapp eller nåt, men men jag vet att det blir tufft i början men det kommer bli bättre sen när man kommer in i det.  Vi har ju vart 2 stycken här hemma ett bra tag och det kommer väl ta sig tid att vänja sig att klara av allt själv. Sen är det Tomas som ska vara hemma med barnen och jag kommer jobba.. det känns oxå lika tufft kommer sakna mina barn så mycket :(

Men så är det alla kan inte vara hemma för då skulle inte livet rulla fram, man måste jobba så enkelt är det..är så tacksam ändå att vi har det så bra ändå :) <3


Denna måndag spenderade vi vår dag med Sophi och Lulo vi var hemma hos de och lekte med barnen sen drog vi ner till ängen, där satt vi i ungefär en 30 min och sen började det SPÖÖÖÖÖÖÖ regna hahahaha asså KATASTROOOF var det! vi sprang hela vägen upp till syrran med det var meningslöst för våra kläder vart så så så blöta...hahaha kul var det iaf tycke bus Niko.

Nu sitter jag här och gungar min dotter som är lite grinig. Snart spelar vi Angry Birds med Husband och sen lägga sig och chilla bara.




PIIIIIIIIZ OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0