Tjosan!


Kom nyss hem.. har vart i alby hos söta Naty och Oliver..hade förresten super trevligt med er.. aunque fuera un ratitoo!! hemmafrugan Naty lagade mums mat hahaha..tummen upp för det, men jag han aldrig dricka den berömda kaffet! Puxaaaa po Naty du får skicka den med hemleverans! :D

Idag blir det relax hemma bara... Tomas vill klippa sig så gissa vem som måste göra det? jo jag så klart haha! men det är kul att han litar på mig med sånt :D ... Han blir alltid fin med mig



Aja nu får det bli bryggkaffe för min del da....





Kommentarer
Postat av: Patty

Hihi pobreciiita <3

2011-04-16 @ 10:19:28
URL: http://Http://patitas.blogg.se
Postat av: Natty

hahahaha Dani!!!Pobrecita!!Tienes q venir luego a MI casa denuevo, pero para la otra vienes con el Nikito para q no andes apurada!! Besos

2011-04-16 @ 14:39:43
URL: http://valeska.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha.. jo nästa gång kommer jag med niko så det inte blir stress :)

2011-04-16 @ 18:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0