Solen?

Skulle det inte va soligt och fint väder redan vid 08.00? hmm aja jag hoppas solen dyker upp snart...vill ta ut Nikito på en promenad och vill helst ha fint väder då :P


Så över till en hel annan sak... Vad tycker ni om nördiga killar?


Läste en sak på en tidning....

Tycker du att smarta män är lite tråkiga? Tänk om.

Den klipske mannen är perfekt för dig om du vill ha en kille som håller sig till bara dig. Enligt en undersökning i Social psychology quarterly finns det nämligen ett klart samband mellan högt IQ och trohet – de med lägre IQ är helt enkelt mer benägna att vara otrogna. (Så klart, eftersom de inte är smarta nog att inse att det är fel att bedra dig.) Enligt undersökningen har alltså de smarta männen lättare att styra sina drifter och att hålla ett löfte. Så, det kanske inte är så dumt att förbise hans beroende av Joltcola och långa nätter framför datorn …

 

 

SÅ SKULLE NI TÄNKA ER HA EN NÖRD KILLE? HMM? MAN KAN JU ALLTID GÖRA OM DE? EXTREME MAKEOVER :P

 

 

FÖRE




EFTER






HAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Patty

Hahahahaha



Jag tror det stämmer ;)



Dock ingen nörd för mig tack haha men min man är åtminstone smart =D

2011-04-16 @ 10:18:01
URL: http://Http://patitas.blogg.se
Postat av: Natty

Hahaha, bästa!

2011-04-16 @ 14:41:49
URL: http://valeska.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha

2011-04-18 @ 12:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0