Hej igen Bloggen! 4 mån har gått snabbt :)

Som ni märker var det ett bra tag sen jag skrev på bloggen...ser ni sista bilden jag la upp? haha tycker det ser så roligt ut, under den tiden i dec tyckte jag min mage va suuuuper stor.


Ja här får ni en då och nu! :)



Dec 2010-12-13                                                                         





April 2011-04-09





Nu känns det verkligen som att man kommer explodera när som helst... vill bara att bebisen ska komma snart magen är ju bara i vägen :P 

Idag vaknade jag väldigt tidigt har vart uppe sen 05.58 för att vara exakt haha...känns så konstigt jag är uppe och kan inte sova medans Nikito sover som en ängel...förut tog jag vara på varje minut jag kunde sova fram tills niko vaknade..men nu har jag gett upp jag sover så jävla dåligt att det är ingen mening att ens försöka...kanske är det en förberedelse för kroppen..bebisen kommer ju ge många sömnlösa nätter eller?  haha

Shit snart är det dax bara 23 dagar kvar! fattar ni? det låter som ingenting. Men varje dag känns lååååång. Hm undrar vad man kan sysselsätta sig med fram tills bebben kommer, blogga? haha :P


Idag ska jag till Alby är det tänkt... Patty och jag ska hälsa på Natty och Oliver :)





Aja God morgon på er! Hoppas ni får en fin fredag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0