Håller det sig?

Fan det här vädret upp och ner hela tiden.. om ett par dagar ska det tydligen komma snöblandat regn.. ööh? :(

Hm hoppas de har fel och vi får en super Ryskvärme som förra året! haha :D

Dagarna känns väldigt sega nu sista tiden, jag försöker inte tänka så mycket på förlossningen och på att jag vill att bebisen kommer snart snart snart! Hmmm vad kan man göra för att sysselsätta sig de här dagarna fram tills bebisen bestämer sig att ploppa ut?...

Jag har typ varvat alla comedias som går att kolla på... och de som inte har tagit slut måste jag vänta på att ett nytt avsnitt ska komma ut hela tiden! HATE IT!!!







Aja nu ska jag fixa mig... måste dra senare och betala räkningarna JIPPI! not hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0