God Morgon!

Ahhhh vad mätt jag är...tror jag åt för mycket frukost...usch.. + att jag får knappt plats med maten jag äter.. inget utrymme till något alls...

Så hur mår ni denna fina Torsdag? Jag mår super bra allt känns underbart <3
Önskar man kunde spola fram tiden liiiiiiite snabbare bara, men näää man ska inte vara allt för kräsen :P

Igår träffade jag Patty, Sofi och Lulo en snabbis i Hallunda centrum..de hade massa ärende att göra så jag passade på att vara med min fina fina sobrinita..och passade henne lite medans de höll på med sina grejer.



MIN SÖTA NYCKELPIGA





Så idag är det tänkt att vi ska träffas alla tjejer och ha det mys mys på någon park..fråga mig inte vart, för jag fattar verkligen nada...en säger en sak de andra säger en annan... så VART SKA VI? hahahahaa

ÖNSKEMÅL! Gärna ett ställe med en toalett i närheten eftersom jag kissar typ 5 gånger i timmen...och ett ställe där det finns täckning ifall jag föder! haha

Aja jag tror att vi kommer ha super kul! och vi ska träffas tidigt så man kan njuta av dagen.








HARE BRA HEJ!! // LA MOSCA BBBBBZZZZZZZZZZZZZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0